Ziarul electronic al arădenilor

Penny Market lansează 100 de produse noi, sub brandul Hanul Boieresc, cu ocazia Centenarului

Retailerul Penny Market, parte din grupul german Rewe, a anunţat, marţi, că lansează 100 de produse noi sub brandul Hanul Boieresc, cu ocazia Centenarului, realizate după reţete originale vechi.

Cele 100 de produse aniversare Hanul Boieresc sunt împărţite în mai multe categorii: mezeluri şi preparate din carne, brânzeturi, conserve, băuturi alcoolice şi răcoritoare, condimente, semipreparate şi dulciuri.

„Produsele sunt realizate după reţete originale de odinioară sau după reţete care nu au lipsit vreodată de pe mesele românilor în perioada sărbătorilor şi provin de la producători de renume din mai multe judeţe din România, precum Harghita, Mureş, Braşov, Neamţ, Alba, Vaslui, Brăila”, se arată în comunicat.

Produsele fac parte din campania ”100 de ani de România”, lansată la începutul acestui an. Printre produsele disponibile la raft se numără aperitive tradiţionale româneşti crud-uscate, afumate la rece cu fum natural precum babicul, ghiudemul, kaizerul şi cârnaţii de Pleşcoi, fără E-uri, fără conservanţi şi fără coloranţi, potrivit retailerului.

„De asemenea, nelipsite sunt şi produsele de sărbătoare, pastrama din pulpă de oaie, brânzeturile – caşcavalul împletit şi afumat cu fum natural, din lapte de vacă pasteurizat, brânză maturată de capră şi oaie -, precum şi produse din peşte de crescătorie”, se arată în comunicat.

În segmentul conservelor, clienţii pot regăsi gălbiori în saramură, roşii în bulion şi bulion din roşii proaspete 18%, dar şi gemuri şi dulceţuri tradiţionale, printre care povârla de perje simplă sau cu miez de nucă, turbata de mure sau zmeură, pelteaua de gutui şi dulceaţa de pepene galben sau de trandafiri.

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.