Ziarul electronic al arădenilor

Cum alegi o vitrină frigorifică verticală şi care sunt beneficiile sale

În orice restaurant sau cofetărie există o vitrină frigorifică în care angajații țin produsele alimentare și preparatele la temperatura potrivită. O afacere HoReCa în care nu există un astfel de echipament, impune antreprenorului să țină mâncarea doar atât timp cât poate fi servită proaspătă sau să gătească același preparat de mai multe ori pe zi.

Vitrina frigorifică verticală poate fi folosită în diverse afaceri cum ar fi patiseriile, cofetăriile, restaurantele, gelateriile, etc.

Ce este vitrina frigorifică verticală?

Vitrina frigorifică este un produs ideal pentru depozitarea, expunerea şi comercializarea alimentelor congelate. Poţi depozita de la băuturi pentru bar, salate, până la prăjituri, iar datorită funcţionalităţilor vitrinei frigorifice, păstrarea alimentelor este mai uşoară ca oricând.

Cum alegi o vitrină frigorifică verticală?

Puteţi alege o vitrină frigorifică în funcţie de nevoile şi preferinţele dumneavoastră:

  • utilizarea vitrinei(pentru băuturi, pizza, salate, îngheţată, etc) – o vitrină frigorifică trebuie aleasă în funcție de locația și scopu utilizării. Într-o casă nu este nevoie de o vitrină frigorifică de mari dimensiuni, dar într-un abator sau o fabrică de produse de carne este nevoie de una care să poată conține zeci sau sute de kilograme de carne.
  • volumul acesteia (de la 16L până la peste 600L) – în funcție de unde este nevoie de ea, vitrina frigorifică va avea o capacitate mai mare sau mai mică.
  • eficienţa energetică (de la A+++ până la G) – se știe deja faptul că un consum redus de energie electrică este asimilat produselor din gama A+. Cu cât ne îndepărtăm de litera A cu atât consumul energetic crește, deci și facturile vor fi mai mari.
  • funcţii (child lock, iluminare LED, controlul umidităţii, etc.) – dacă ai copii mici funcția child lock ar fi una utilă. De asemenea, controul umidității sau iluminarea LED sunt funcții cât se poate de utile.
  • brand – utilizatorii țin deseori cont de brand deoarece unele au ani și ani de reputație ca o firmă de calitate care vinde echipamente rezistente și calitative.
  • dimensiuni – la o casă nu este nevoie de mari dimensiuni, dar într-o afacere dimensiunea vitrinei frigorifice poate face diferența.
  • culoare – aici depinde de la un user la altul.
  • preţ (de la 200 la 5.000 de lei) – de cele mai multe ori, prețul reflectă calitate. Cu cât prețul este mai mare cu atât calitatea este mai mare.

Când îţi achiziţionezi o vitrină frigorifică verticală, ai parte de anumite avantaje cum ar fi varietatea acestora deoarece poţi alege dintre o vitrină frigorifică cu uşi batante, cu uşi glisante sau fără uşi în funcţie de tipul afacerii.

Un alt avantaj este uşa din sticlă transparentă care face posibilă expunerea băuturilor şi facilitarea cumpărării lor de către clienţi. Cei de la http://www.frigotehnics.ro îţi oferă posibilitatea de a alege dintr-o gamă largă de vitrine fabricate de diferite branduri având design-uri moderne și garantând o durată de viaţă îndelungată. O mare parte din clienţi sunt foarte mulţumiţi de produsele acestora susţinând că sunt uşor de întreţinut şi au o funcţionalitate optimă.

Deci, dacă eşti în căutare de o vitrină frigorifică verticală cât mai bună, specialiştii noştrii te pot îndruma în alegerea celei mai bune vitrine, potrivite afacerii şi preferinţelor dumneavoastră.

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.