Ziarul electronic al arădenilor

Ce ar trebui să facă bănățenii ca să își asigure sănătatea – TOP 5 sfaturi utile pentru a fi mereu în formă

Românii sunt din ce în ce mai preocupați de starea sănătății lor și a celor din jur. De aceea, caută constant metode de a rămâne în formă și de a-și asigura un echilibru între sarcinile zilnice și starea de bine a organismului lor.

În ultimul timp, fiecare persoană alege să investească în necesitățile personale și să facă demersurile corecte pentru a se proteja de bacterii și viruși.

Iată câteva sfaturi pentru a-ți asigura sănătatea

      1. Mergi la control periodic

Un studiu anterior arată că nevoia românilor de a consulta un medic specialist, este respinsă, de multe ori, din cauza lipsei timpului, banilor sau a curajului. În ultima perioadă, acest lucru s-a schimbat radical, deoarece preocuparea pentru sănătate a devenit o prioritate. Chiar dacă nu prezinți anumite simptome, controlul periodic ar trebui realizat odată la 6 luni, pentru prevenție, deoarece anumite diagnostice se pot stabili înainte ca o problemă de sănătate să se agraveze.

      2. Asigură-te că ai temperatura normală

În ultima perioadă, temperatura a devenit un factor decizional pentru sănătatea românilor. Dacă îți dorești să-ți cunoști mai bine corpul, asigură-te că nu îți lipsește din casă un termometru simbio, multifuncțional, non-contact, cu infraroșu. El are un timp de măsurare de o secundă și o acuratețe de +/-0,2℃. Pentru că este portabil și foarte ușor de folosit, îți poți măsura singur temperatura corpului înainte să părăsești locuința sau biroul.

      3. Mănâncă sănătos

O dietă echilibrată și sănătoasă nu trebuie respectată doar de persoanele vegane, supraponderale sau sportivi. Mâncarea sănătoasă ajută organismul și influențează în mod direct felul în care gândești, muncești sau dormi. Fructele, legumele, uleiurile esențiale, cerealele, peștele, sunt o parte din produsele care trebuie să se regăsească în alimentația ta zilnică, ea fiind corelată cu bunăstarea ta. Alimentele cu un conținut scăzut de zahăr și sare s-au dovedit benefice pentru: o viață mai lungă, un risc mai mic de dureri de spate sau probleme musculare și chiar un libido crescut.

     4. Încearcă să faci cât mai multă mișcare

Pe lângă o alimentație sănătoasă, sportul este un factor decizional în ceea ce privește sănătatea corpului și a creierului. Personalizează-ți o rutină sportivă zilnică sau încearcă să te deplasezi pe jos cât mai mult. O plimbare de 30 de minute îți poate oferi energie pe tot parcursul zilei. Printre alte beneficii se mai numără îmbunătățirea nivelului de odihnă și funcțiilor cognitive, reducerea stresului, întărirea articulațiilor, creșterea rezistenței fizice și reducerea anxietății.

      5. Bea cel puțin 2 L de apă

Apa înseamna 70% din corpul uman. Fiecare 10 kg din greutate impun 330 ml apa, adică 33 ml per kg. Indiferent că faci sport sau nu, consumul de lichide furnizeaza energia electrică și magnetică a fiecărei celule din organism. Așa că lipsa ei poate încetini anumite funcții ale organismului. Dacă vrei să citești mai multe despre consumul de apă și cum afectează acesta trupul, dă click aici.

Așadar, pentru o viață mai sănătoasă, ai nevoie de voință și sfaturi pe care trebuie să le pui în practică. Nu neglija nevoile corpului și alege bunăstarea organismului tău!

sursa foto: Shutterstock.com

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.