Site-ul nostru web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți și personaliza experiența și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru web poate include, de asemenea, cookie-uri de la terți precum Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Ne-am actualizat Politica de confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe butonul pentru a verifica Politica noastră de confidențialitate.

Business: 5 semne ca NU ai o companie profi!

Profesionalismul unei companii reiese din foarte multe aspecte, iar persoanele care au experienta stiu sa il remarce foarte usor. De altfel, tot acestea pot sa le deosebeasca instant pe cele care nu sunt profi, intrucat exista o multime de indicii in acest sens.

Presupunand ca si tu esti managerul unei firme si vrei sa afli care sunt semnele ce se observa la o companie deloc profi, citeste articolul de fata!

Iata 5 semne ca NU ai o companie profi:

  1. Nu esti organizat

Organizarea spune totul despre o companie. De la alocarea task-urilor catre ceilalti, la modul de notare in agenda sau la modul in care arata biroul tau, cineva isi poate da seama cu ochiul liber ca ordinea nu este punctul tau forte. Acest lucru se va evidentia si in modul de lucru al angajatilor, motiv pentru care trebuie neaparat sa iei masuri in aceasta privinta.

  1. Nu detii cele mai noi tehnologii

Cand inviti un client la sediul tau, unde il primesti? In biroul tau? Total gresit! Ai nevoie de o sala de sedinta in care sa poti programa oricand intalniri, sala care sa fie dotata cu noile tehnologii. Ai nevoie de un videoproiector performant, dar si de un pointer. De exemplu, laser pointer in multiple nuante poti comanda de pe itdepot.ro, precum si alte periferice necesare. Sigur, pe langa acestea, ideal este sa ai si o imprimanta performanta, careia sa nu ii lipseasca niciodata consumabilele.

  1. Nu esti atent la redactarea emailurilor

Un alt lucru care indica faptul ca nu conduci o companie profi este reprezentat de atentia acordata redactarii emailurilor. De aceea, trebuie sa fii mult mai concentrat si rabdator cand trimiti un email, intrucat cei care il vor primi vor judeca aspru acest aspect. Sigur, atunci cand ai dubii, cere ajutorul sau cauta pe Internet solutiile pentru problemele intampinate, fie ele din punct de vedere gramatical, fie compozitional.

  1. Nu ai o vestimentatie adecvata

Stii foarte bine ca prima impresie conteaza. Insa, in mediul business, de fiecare data cand ai o intalnire trebuie sa arati impecabil. Astfel, este important sa ai mereu un outfit smart office, constituit din piese vestimentare calcate si curate. NU merge la o intalnire dupa ce ai fost intr-o vizita la depozit/pe teren!

  1. Nu esti punctual

O mare calitate in zilele noastre o reprezinta punctualitate. De aceea, indiferent de locatia unde trebuie sa mergi, asigura-te ca iti iei o marja de eroare de minimum 30 de minute, intrucat traficul te poate suprinde neplacut oricand. Intarzierile vor fi mereu taxate, iar persoanele cu care ai fi putut lucra este posibil sa nu te mai ia in considerare.

Asadar, daca vrei sa fii considerat managerul unei companii profi este necesar sa acorzi mai multa atentie modului in care te organizezi, dar si in care redactezi emailurile. Mai mult, punctualitatea, vestimentatia si folosirea noilor tehnologii sunt esentiale in acest scop!

By Actualități Arad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Știri similare

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.