Ziarul electronic al arădenilor

Canalele de promovare pe care le folosește o agenție de marketing digital

Agenția de marketing digital utilizează multiple canale media pentru a crea plus valoare pentru clienții săi.

Marketingul digital cuprinde toate platformele online și offline pe care se face publicitate serviciilor sau produselor. Pe scurt, în marketingul digital publicitatea nu se limitează la utilizarea internetului.

Voi prezenta în cele ce urmează o parte din canalele de bază utilizate de către o agenție de marketing digital pentru varianta online.

Reclama Display

Este publicitatea grafică a unui brand realizată prin bannere pe diverse aplicații sau pagini web, cu scopul de a distribui informații despre produse și servicii către potențialii clienți și de a crea diverse conversii. Astfel, clienții potențiali pot să interacționeze cu bannerul și vor primi informații referitoare la produsele sau serviciile promovate.

Publicitatea Display are un cost variabil, calculandu-se în funcție de concurența pe același segment, setările realizate și se realizează prin rețeaua de Google Ads.

Publicitatea PPC (Pay per Click)

Este forma de publicitate cu plata pe click. Pe motoarele de căutare, aceste reclame apar în partea de sus sau de jos atunci când cauți un anumit cuvânt și are un „Ad” înaintea link-ului de la site.

Are această denumire PPC (Pay per Click), deoarece fiecare anunț este taxat de fiecare dată când se face clic pe acesta. Costul fiecărui anunț depinde de calitatea anunțului  tău și de concurența pe cuvântul cheie selectat.

De cele mai multe ori companiile apelează la o agenție de ads pentru externalizarea serviciilor de administrare a campaniilor, de a primi training și consultanță, a realiza un audit al campaniilor, de setarea campaniilor etc.

Publicitatea pe Social Media

Reclamele pe rețelele sociale, precum Facebook, Twitter și Instagram, sunt în continuă creștere. Companiile investesc masiv și în publicitatea pe Social Media deoarece doresc să își dezvolte brandul și să ajungă la un nou grup de potențiali clienți.

Prin această formă de reclamă pot fi promovate produse, servicii sau se pot atrage utilizatori care să „aprecieze” pagina ta de Social Media, ținându-i în acest fel conectați la postările tale curente: informații despre brand, produse și/sau servicii, noutăți din industrie, citate etc.

Marketing afiliat

Marketingul afiliat este similar cu programele de recomandare, adică în baza unui acord între două companii se vor promova produsele sau serviciile în schimbul unui comision din fiecare vânzare. Este un mod de a reduce costurile și de a externaliza o parte din activitatea de promovare.

Un exemplu de marketing afiliat ar fi atunci când un anunț difuzat la o emisiune TV oferă un cod de reducere pe care telespectatorii îl pot folosi atunci când cumpără produsul.

Publicitatea Mobilă

Aceasta se referă în principal la transmiterea de SMS-uri, notificări informând potențialii clienți despre o ofertă limitată pentru un anumit produs, pentru o anumită gamă sau pentru un serviciu oferit.

Acestea sunt doar o parte din canalele pe care o agenție de marketing digital poate să le utilizeze. Acum sper că îți este mai clar ce utilizează o agenție de marketing digital și cred că poți să găsești mult mai ușor un serviciu potrivit pentru tine.

sursa foto: unsplash.com/photos

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.