Ziarul electronic al arădenilor

5 tips-uri pentru organizarea unui eveniment de succes

Fie ca este vorba despre o nunta, un botez sau o petrecere in cadrul firmei, organizarea unui eveniment de acest gen presupune multa bataie de cap.

Mai ales atunci cand iti doresti ca lucrurile sa iasa perfect, e nevoie de foarte multa implicare si seriozitate din partea ta, in calitate de gazda. Organizarea unui eveniment special poate fi stresanta si obositoare pentru oricine, insa orice eveniment cu o semnificatie deosebita trebuie sa aiba parte de o celebrare ca atare, deoarece cel mai important atunci cand organizezi o petrecere este rezultatul final, adica petrecerea in sine, sa fie pe placul tuturor invitatilor.

Cel mai probabil, esti tentat sa crezi ca e imposibil sa multumesti pe toata lumea, insa intr-un mediu cat mai putin formal si cat mai relaxant, nu numai ca invitatii se vor simti minunat, ci si tu te vei bucura de moment.

Iata cateva tips-uri pentru organizarea unei petreceri relaxante si de succes:

1. Data trebuie sa se muleze perfect cu programul celor pe care ii vrei alaturi

Atunci cand alegi data petrecerii, este foarte important sa tii cont si de programul celor invitati, mai ales cand este vorba de prieteni, rude si persoane pe care ti le doresti langa tine la momentul respectiv. De regula, un botez sau o nunta este bine sa fie programate intr-o zi de weekend, pentru ca invitatii sa se simta liberi sa ramana atat cat vor si sa se distreze, fara grija programului incarcat de a doua zi.

2. Invitatia este obligatorie

Suntem in secolul vitezei, inconjurati de tehnologie si, o mare parte din timpul nostru il petrecem vorbind la telefon, scriind mesaje si trimitand mail-uri.

Insa atunci cand vine vorba despre o invitatie la un eveniment cu adevarat special, vei fi luat mai in serios daca vii cu o varianta de invitatie eleganta, pe care oamenii o poata citi si aprecia.

In cazul unei petreceri dedicate noului nascut, un eveniment atat de special, alege invitatii moderne pentru botez, care vor impresiona prin eleganta si stil. Un mesaj dragut si inspirat te va ajuta sa castigi  raspunsuri pozitive, intr-un numar cat mai mare. Inca se mai practica invitatia personala, adica oamenii chiar isi iau din timpul lor pentru a vizita fiecare persoana care urmeaza sa fie invitata, pentru a le inmana personal dovada ca sunt doriti la eveniment.

Unii pentru ca asa au fost obisnuiti si sfatuiti de catre parinti si rude cu experienta, care vor ca totul sa iasa perfect, altii pentru ca nu s-au deranjat sa gaseasca si alte variante mai inspirate.

Cert este ca, nimeni nu se va supara daca nu ii bati la usa sa ii inmanezi hartia. Mai mult de atat, unii oameni nu sunt hotarati pe moment daca vor sa ia parte la eveniment, asa ca va fi dificil pentru ei sa spuna nu sau sa gaseasca scuze, atunci cand sunt presati de prezenta ta. O varianta mai lejera si mai draguta ar fi sa pregatesti o invitatie tip pergament, pe care sa o livrezi discret, direct la domiciliu. Astfel, oamenii se vor simti liberi sa decida si sa se gandeasca daca pot ajunge sau nu si, mai mult de atat, vei impresiona cu un gest inspirat.

Pe site-ul Mandiva vei gasi invitatii de nunta ieftine in diverse modele, in functie de tematica evenimentului.

3. Nu te mai complica cu toata seria de formalitati

Probabil ca ai observat ca la multe evenimente precum nuntile, botezurile si nu numai, cineva incearca mereu sa atraga atentia asupra sosirii tale. Deloc discret, uneori chiar stanjenitor.

Mai ales atunci cand muzica incepe sa cante galagios cand treci pragul si toata lumea isi atinteste privirea catre tine, analizandu-te in cel mai insistent mod. Acest lucru se intampla adesea in cadrul nuntilor, unde gazdele nu tin cont de faptul ca unii invitati isi doresc sa treaca mai putin observati de catre intreaga multime.

Renunta la aceste asa zise formalitati sau obiceiuri semi-invechite, care nu fac decat sa distraga toti invitatii de la muzica, socializare si voie buna. Primeste oamenii discret, cu un salut binevoitor si condu-i la locul lor, lasandu-i sa se instaleze usor, pana cand se obisnuiesc si incep sa guste din atmosfera.

4. Alege un bufet suedez in locul multor feluri de mancare

Este o bataie de cap sa alegi meniul, cu cele cinci feluri de mancare si inca trei gustari, pentru ca invitatii sa plece cu burtile pline spre casa sau, eventual, cu un mare deranj in organism.

Propune un bufet suedez, de unde fiecare isi poate alege ce vrea sa manance, incluzand toate felurile de mancare. Rezuma-te la bucate preparate usor, cat mai digerabile si mai fresh, pentru a evita o serie de neplaceri. Unii invitati nu vor dori sa manance fiecare fel de mancare sau poate vor prefera doar sa guste, iar altii nu se vor atinge deloc de mancare.

Pentru ca este dificil sa multumesti pe toata lumea cand vine vorba de experimente gastronomice, este indicat sa lasi la atitudinea fiecaruia. Ai grija sa nu lipseasca fructele si legumele din belsug, iar in cazul unei petreceri cocktail, alege cat mai multe bucate vegane si raw vegane, putine prajeli sau deloc si deserturi cat mai sarace in zahar.

5. Grupeaza invitatii la mese strategic

Acesta este cel mai important lucru atunci cand vine vorba despre o petrecere reusita, la nivel de socializare. De ce? Nimanui nu ii va placea sa stea aproape toata seara alaturi de oameni pe care nu ii cunoaste si, mai mult de atat, nu impart aceleasi pasiuni si subiecte comune.

Indiferent ca este vorba despre o petrecere cu ocazia zilei tale de nastere, nuntii sau botezului celui mic, trebuie sa tii cont de acest aspect. Grupeaza oamenii la mese avand grija ca cel putin o parte din ei sa se cunoasca si sa aiba varste cat de cat apropiate.

Astfel, invitatilor le va fi mai usor sa intre in atmosfera si sa socializeze pe parcursul intregii seri. Daca la petrecere vor fi invitati si copii, atunci ar fi indicat sa existe o zona speciala pentru ei, unde sa se poata distra in voie, fara ca adultii sa fie nevoiti sa stea cu ochii in patru constant. Masutele decorate cu carti de colorat, creioane si diverse jocuri interactive sunt o solutie minunata pentru a pastra o atmosfera armonioasa atat pentru cei mici, cat si pentru parinti. Poti apela la o persoana specializata in lucrul cu copiii, pentru a-i anima si a-i tine ocupati pe parcurs.

Daca vei tine cont de cele de mai sus, poti sa fii sigur ca ai pus bazele unei petreceri reusite. Iar daca te vei implica in organizarea unui party la care si tu visezi, atunci cu siguranta nu ai cum sa dai gres!

Share Button

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.