Ziarul electronic al arădenilor

Spitalul Județean Arad: Pacienții sau aparținătorii lor pot reclama în timp real orice nemulțumire

Pacienții internați la Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad sau aparținătorii acestora pot sesiza în timp real orice nemulțumire legată de tratament, condiții sau asistență medicală.

Sesizările pot fi făcute începând de luni, 5 aprilie, atât telefonic, cât și în scris, prin intermediul paginii de internet a spitalului, sau la secretariatul unității.

„Principala noastră preocupare este grija pentru siguranța și sănătatea pacientului precum și a personalului medical. În acest sens facem eforturi susținute pentru a asigura toate cele necesare pentru tratamentul și îngrijirea medicală adecvate. Uneori apar neînțelegeri între pacienți și personalul medical sau între aparținători și personalul medical. Am considerat că punând la dispoziția cetățenilor acest număr de telefon prin care să ne aducă la cunoștință dificultățile pe care le întâmpină, pe parcursul spitalizării, vom putea verifica și rezolva, de îndată, fiecare situație. Vă rugăm  să apelați cu încredere la acest număr de telefon atunci când aveți o problemă“, a declarat ec. Florina Ionescu, manager interimar SCJU Arad

Astfel, începând cu data de 5 aprilie 2021, de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 – 15.00, cetățenii care vor să sesizeze o problemă din spital pot suna la numărul de telefon: 0754.221.090.

De asemenea, în afara intervalului menționat pot lăsa mesaje scrise, la același număr de telefon.

Pacienții sau aparținătorii au posibilitatea să sesizeze problemele cu care se confruntă în spital și în scris, prin intermediul paginii de internet a spitalului – www.scjarad.ro, pe secție sau la secretariatul unității.

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.