Ziarul electronic al arădenilor

BUSINESS ZONE – Succesul unui ballroom

Esti o persoana de afaceri, dornica sa prospere ani de zile? Iti doresti sa faci diferenta, aducand o schimbare in aceasta sfera a serviciilor HoReCa?

Atunci cand esti antreprenor, este foarte important sa fii obisnuit cu gestionarea responsabilitatilor si indatoririlor pe care le aveti, atat tu ca lider, cat si echipa ta. In domeniul serviciilor, este foarte dificil sa multumesti majoritatea clientilor, in mod special daca acestia apeleaza la tine pentru a-i ajuta cu un eveniment important, unic poate, in viata lor.

Atunci cand semnezi un contract pentru nunta, botez, majorat sau chiar petrecere privata, iti asumi multiple responsabilitati, precum ca acesta va iesi perfect, ca va respect criteriile pe care acestia ti le comunica, prestand serviciile stabilite la calitatea si standardele prezentate.

Ingrijirea minim necesara – alimentatie si curatenie

Curatenia este foarte importanta pentru orice business, insa ea este cruciala pentru cele care se incadreaza in sfera HoReCa.

Fiind responsabil de sanatatea clientilor si invitatilor, foloseste mereu produse de cea mai inalta calitate, atat in ceea ce tine de domeniul gastronomic, cat si de cel igienic general. Poti alege un uscator de maini, pentru a evita atingerea directa a produselor, evitand raspandirea oricarui tip de germeni.

Daca iti doresti sa imbini elegant, design-ul cu utilul, vezi aici modele de dispensere pentru hartia igienica, amplasand in bai produse moderne si usor de folosit, atat pentru adulti, cat si pentru copii.

Organizeaza-ti planul financiar astfel incat sa ai distribuitori de incredere, apeland la acestia cu incredere si dovezi asupra prospetimii si calitatii produselor livrate.

Publicitate si longevitate

Succesul unui ballroom se realizeaza in timp, acesta avand nevoie de timp si rabdare, de perseverenta din partea ta, ca antreprenor, pentru  a-l imbunatati si face cunoscut. Cand decizi sa iti indeplinesti un vis de acest fel, trebuie sa fii constient de complexitatea procesului de realizare, avand grija sa nu sari niciun pas, oricat de nesimnificativ ar parea.

Ai incredere in tine si pune-ti in aplicare propriile viziuni, respectand insa criteriile stilistice ale stilurilor artistice pe care le folosesti in amenajarea localului tau.

Criterii ce favorizeaza succesul:

* Axeaza-te pe dezvoltarea ta si ambitioneaza-te sa evoluezi constant, mergand la cursuri de formare profesionala, de aprofundare a cunostintelor pe care le ai.

* Fii mereu la curent cu ultimele noutati, invata si inspira-te din experienta celor din jur, avand ca scop sa devii si sa ramai cel mai bun din domeniu.

* Nu te speria niciodata de nou, imbinand traditionalul si modernul. Apeleaza la specialisti cand ai nevoie, fara a te feri sa ceri ajutorul cand ai nevoie.

* Calculeaza mereu corect raportul pret-calitate, consultandu-te mereu cu noutatile de pe piata domeniului.

* Participa la cat mai multe evenimente de profil pentru a te face cunoscut, incepand treptat transformarea firmei tale intr-un brand.

* Publicitatea unui ballroom,  nu se bazeaza doar pe reclamele facute, ci si pe prestanta si recomandarile celor care au apelat deja la serviciile tale, asa ca ai grija de fiecare client.

Desi iti indeplinesti complet si corect indatoririrle, imaginea business-ului tau, depinde foarte mult si de echipa care iti este alaturi. Asigura-te constant ca angajatii tai presteaza serviciile la standardele pe care tu le promovezi, ingrijindu-te de buna organizare interna a echipei. Ofera-le toate conditiile necesare si nu face compromisuri atunci cand bunastarea lor este influentata de investitiile facute sau de deciziile luate de tine. Ei trebuie sa fie uniti si impreuna sa reprezinte un avantaj pe care il ai fata de concurenta.

A detine un ballroom, organizand evenimente constant, este foarte greu sa fii mereu creativ, oferind mereu unicitate. Cu toate acestea, folosind chiar povestea si conceptele dorite de clientii tai, iti cresti sansele de a fii mereu diferit, multumindu-i pentru ca le-ai respectat dorintele.

Astfel, indatorirea ta principala ramane mentinerea standardelor inalte si calitatea serviciilor promise.

Share Button

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.