Firmele integrează din ce în ce mai mult designul 3D în publicitate, datorită impactului vizual pe care îl poate crea. În mod evident, utilizarea acestui tip de grafică s-a accentuat de-a lungul anilor, căci ea poate transmite ușor și mai eficient mesajele de marketing grupurilor țintă.
Ar trebui să știi, încă de la început, că grafica 3D în proiectarea unui produs este inevitabilă. Anterior, afacerile au oferit pur și simplu poze cu articolele lor în reclame, acestea dovedindu-se plictisitoare după câteva zile. Dar, când se creează un model cu un aspect și o senzație reale, impactul devine mai puternic.
Atunci când companiile apelează la serviciile 3Dart, clienții și utilizatorii obțin un concept complet al produselor. Și astfel, cei din urmă devin mult mai predispuși să cumpere acel lucru. Agențiile de creație și design grafic utilizează o listă sofisticată de software-uri de modelare 3D pentru a proiecta aceste obiecte.
Utilizarea graficii 3D în publicitate poate reduce costurile la un nivel semnificativ și, de asemenea, economisește timp.
Datorită graficii 3D, mesajul de marketing transmis către clienți este mult mai ușor de înțeles. Consumatorii pot vizualiza mai bine produsul și pot înțelege mult mai ușor tot ce este legat de acesta, datorită modelelor tridimensionale.
De la cercetare și dezvoltare până la conceptualizarea spațiilor, nu există nicio îndoială că designul grafic 3D poate face diferența pentru tot felul de business-uri, el aducând numeroase beneficii și reușind să urce companiile spre un alt nivel.
Iată cele mai importante 5 beneficii ale graficii 3D:
- Crearea unei strategii puternice de marketing
Succesul strategiei de marketing depinde de eforturile coordonate ale personalului din toate departamentele. Un model tridimensional poate ajuta angajații companiei, de la manageri și până la dezvoltatori, să-și facă o idee cuprinzătoare despre cum trebuie realizat produsul.
Agențiile de creație și design grafic cu care companiile colaborează vin în mod obișnuit cu idei de reclamă 3D, care vor ajuta în strategia de publicitate.
- Dezvoltarea unei teme personalizate
Grafica 3D ajută la crearea unui model personalizat pentru produsul tău. Când ai un design de bază, atunci poți adapta imaginea pentru orice scenariu. De exemplu, poți obține un aspect personalizat pentru ofertele sezoniere, pentru cele de vânzare pe termen scurt sau poți chiar modifica respectivul obiect.
Utilizarea modelării tridimensionale în publicitate te va ajuta să te apropii de clienți prin intermediul ideilor tale. Specialiștii firmei de creație te vor ajuta să realizezi un fir narativ sau o poveste care să vândă, ceea ce servește ca o soluție eficientă pentru companii. Poți opta, de asemenea, pentru animații sau simulări 3D, deoarece în acest fel poți prezenta produsele în diferite moduri.
- Prezentarea produselor pe fond alb
Firmele își pot prezenta produsele pe un fond alb, deoarece s-a dovedit a fi un instrument interesant pentru comercializarea acestora. Agențiile de creație care furnizează servicii de modelare 3D colaborează cu clienții lor și dezvoltă prototipul. Acesta transmite toate detaliile către consumatori, inclusiv textura, forma, culorile, volumul sau alte aspecte.
- Prezentarea unor produse mai puțin fotogenice
Chiar dacă produsul pe care îl vinzi nu este atât de fotogenic, poți merge pe diverse imagini grafice realizate pe computer, acest lucru ajutând la eliminarea proceselor complicate de ședințe foto. Astfel, designul 3D pentru publicitate poate crea un impact puternic asupra clienților. Pot fi utilizate modele tridimensionale pentru reclame la electrocasnice, în special pentru cele care sunt mai puțin prietenoase cu aparatele foto.
Prin urmare, dacă ai nevoie de specialiști care să te ajute cu dezvoltarea modelelor tridimensionale pentru produsele tale, tot ceea ce trebuie să faci este să apelezi la serviciile unei agenții de creație și design grafic, aceasta reușind să îți ducă brandul în toate dimensiunile și să dea un sens expresiei: „o imagine face cât 1.000 de cuvinte“.
sursa foto: shutterstock.com