Site-ul nostru web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți și personaliza experiența și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru web poate include, de asemenea, cookie-uri de la terți precum Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Ne-am actualizat Politica de confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe butonul pentru a verifica Politica noastră de confidențialitate.

A fost semnat acordul de mediu pentru Drumul expres Oradea – Arad

Ministrul Mediului a anunţat că că, luni, a fost semnat acordul de mediu pentru drumul expres Oradea – Arad.

Drumul expres Oradea – Arad va avea o lungime de 119 kilometri, cu două benzi de circulaţie pe sens şi vor fi construite 75 de pasaje supraterane şi poduri peste cursuri de apă şi intersecţii cu alte drumuri.

Ministrul Mediului, Mircea Fechet, a afirmat că Drumul expres Oradea – Arad este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră pe care autorităţile locale l-au preluat de la Ministerul Transporturilor, fiind inclus în proiectul Via Carpatia, alături de autostrada Calafat -Lugoj.

„Drumul expres Oradea – Arad a primit acordul de mediu. Înţelegem foarte bine importanţa obiectivelor strategice de investiţii, nu pierdem timpul, emitem acordurile de mediu fără întârzieri, deoarece este esenţială consolidarea integrării depline a obiectivelor de mediu şi a tranziţiei verzi în procesul de coordonare a politicilor economice, bugetare şi de ocupare a forţei de muncă.

Drumul expres Oradea – Arad este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră pe care autorităţile locale l-au preluat de la Ministerul Transporturilor, fiind inclus în proiectul Via Carpatia, alături de autostrada Calafat – Lugoj”, a precizat Mircea Fechet.

Actul de reglementare pentru viitorul drum expres a fost semnat de Laurenţiu Alexandru Păştinaru, preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului.

„Drumul expres Oradea – Arad va avea o lungime de 119 kilometri, cu două benzi de circulaţie pe sens. Vor fi construite 75 de pasaje supraterane şi poduri peste cursuri de apă şi intersecţii cu alte drumuri. În judeţul Bihor sunt propuse patru noduri rutiere, alte patru fiind în judeţul Arad. Lucrările vor fi împărţite în trei tronsoane: Oradea-Salonta, Salonta Chişineu-Criş şi Chişineu Criş-Arad. Valoarea totală estimată a proiectului, conform Studiului de Fezabilitate, este de 10,7 miliarde lei”, precizează Ministerul Mediului.

Potrivit Ministerului Mediului, „proiectul traversează cursul râurilor Crişul Alb şi Crişul Negru, prin intermediul unor poduri, iar în zona Chişineu Criş, pentru a reduce impactul asupra habitatelor, a fost adoptată soluţia mutării traseului drumului şi a nodului rutier în aşa fel încât să nu afecteze ariile naturale protejate din zonă”.

Traseul viitorului drum expres Arad – Oradea, modificat pentru a permite extinderea unei investiţii

By Actualități Arad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Știri similare

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.