Începând de luni, 19 decembrie 2022, ora 8.30, Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Arad va funcționa într-un nou sediu, situat în Calea Aurel Vlaicu din Municipiul Arad, nr. 10 – 12, în incinta Atrium Mall, la etajul II.
Astfel, persoanele care au programare, începând cu 19 decembrie, inclusiv, sunt rugate să se prezinte la noul sediu al Serviciului Comunitar de Pașapoarte Arad.
Până vineri, 16 decembrie 2022, ora 16.30 Serviciul de pașapoarte va funcționa la sediul vechi din Galleria Mall. Precizăm că nu va exista nicio perioadă de întrerupere a activității serviciului din cauza operațiunilor de mutare a echipamentelor specifice.
„Suntem bucuroși că am găsit această soluție de a deschide noul sediu al Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte în Atrium Mall și mulțumesc atât conducerii centrului comercial, cât și doamnei Șef serviciu, comisar șef Otilia Marchiș, pentru toate diligențele efectuate astfel încât mutarea să se producă înainte de sărbători și fără să afectăm programul de lucru cu publicul într-o perioadă când numărul cererilor de eliberare a pașapoartelor este destul de ridicat. Am hotărât mutarea serviciului de pașapoarte pentru ca activitatea lui să poată fi desfășurată în condiții corespunzătoare atât pentru cetățeni, cât și pentru colegii noștri”, a declarat prefectul Județului Arad, Toth Csaba.
Amintim că mutarea Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte a fost hotărâtă în contextul degradării accentuate a condițiilor existente la vechiul sediu și ignorării, de către proprietarul clădirii, a tuturor solicitărilor de remediere a defecțiunilor și de creare a unor condiții propice desfășurării unei activități publice.
(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Instituţia Prefectului – Judeţul Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)