Site-ul nostru web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți și personaliza experiența și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru web poate include, de asemenea, cookie-uri de la terți precum Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Ne-am actualizat Politica de confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe butonul pentru a verifica Politica noastră de confidențialitate.

Primăria Municipiului Arad face precizări cu privire la activitățile de alimentație publică și comerciale în structuri proprii

Primăria Municipiului Arad anunţă toate persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi familiale, precum şi persoanele juridice, care desfăşoară activităţi de alimentaţie publică, activităţi comerciale şi de prestări servicii în structuri proprii şi care se încadrează în prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 586/2021 privind aprobarea Regulamentului de desfăşurare a activităţilor comerciale și al piețelor în municipiul Arad, cu modificările și completările ulterioare, următoarele:

Termenul de depunere a dosarului de autorizare/avizare este de 30 de zile de la data deschiderii punctului de lucru la Oficiul Registrului Comerţului, dovedit în condiţiile legii.

În cazul apariţiei oricăror modificări în tipul de activitate desfăşurată sau al schimbării suprafeţei structurii de vânzare pentru care s-a solicitat autorizația de funcţionare/alimentație publică/aviz orar sau în cazul expirării documentelor depuse la dosarul constituit în vederea eliberării autorizaţiei/avizului, operatorul economic are obligaţia, în termen de 30 de zile calendaristice de la data începerii activităţii noi/modificate/expirării documentelor în vederea desfăşurării activităţii, să obţină o nouă autorizaţie/aviz, cu păstrarea numărului de autorizație/aviz, în urma achitării unei taxe de modificare a acesteia.

În lipsa efectuării demersurilor mai sus menționate autorizația/avizul deținut se va suspenda în mod automat cu aplicarea sancțiunilor prevăzute în O.G. 99/2000, republicată, cu modificările și completările ulterioare, la art. 73 pct. 1, iar taxa de reînnoire se va restitui fracționat, începând cu luna imediat următoare, iar pentru continuarea activității va fi necesară depunerea unui nou dosar de autorizare, pentru emiterea unei noi autorizații/aviz, în urma achitării taxei de emitere a autorizației fracționată de la luna depunerii dosarului.

Autorizaţia de funcţionare/alimentație publică/avizul pentru orarul de funcționare nu se mai vizează ci se reînnoiește anual prin achitarea tarifului de viză (anul 2025), respectiv a taxei de reînnoire (începând cu anul 2026), până la data de 30 iunie a fiecărui an.

În cazul neîndeplinirii acestei condiții, autorizația se anulează din oficiu, iar pentru continuarea activității se va solicita o nouă autorizație/aviz.

(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Primăria Municipiului Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)

By Actualități Arad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Știri similare

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.