Site-ul nostru web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți și personaliza experiența și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru web poate include, de asemenea, cookie-uri de la terți precum Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Ne-am actualizat Politica de confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe butonul pentru a verifica Politica noastră de confidențialitate.

Începe Evaluarea naţională la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a

În perioada 13 mai – 29 mai 2025, Ministerul Educației și Cercetării organizează evaluarea rezultatelor învățării la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a, în toate unităţile de învăţământ care au nivel învăţământ primar şi gimnazial.

În județul Arad, 10.870 elevi vor participa la evaluările naționale (3,872 elevi de clasa a II-a, 3.407 elevi de clasa a IV-a și 3.591 elevi de clasa a VI-a).

CALENDARUL de administrare a evaluărilor naţionale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a în anul şcolar 2024 – 2025

Evaluarea rezultatelor învățării elevilor la finalul clasei a II-a:

13 mai: Limbă și comunicare – scris – Limba română

13 mai: Limbă și comunicare – scris – Limba maternă

14 mai: Limbă și comunicare – citit – Limba română

14 mai Limbă și comunicare – citit – Limba maternă

15 mai: Matematică și Explorarea mediului

16 mai: Limbă și comunicare-scris-citit-Limba română pentru minoritățile naționale

Evaluarea rezultatelor învățării elevilor la finalul clasei a IV-a:

20 mai: Limbă și comunicare-Limba română/Limba română pentru minoritățile naționale

21 mai: Matematică și Științe ale naturii

22 mai: Limbă și comunicare – Limba maternă

Evaluarea rezultatelor învățării elevilor la finalul clasei a VI-a:

27 mai: Limbă și comunicare – Limba română

28 mai: Matematică și Științe ale naturii

29 mai: Limbă și comunicare – Limba maternă

Rezultatele elevilor la evaluările naţionale vor fi supuse unui proces de analiză de către cadrul didactic şi de către colectivul de catedră din fiecare unitate şcolară.

În urma acestei analize, cadrul didactic decide, acolo unde este cazul, elaborarea planului individualizat de învăţare al elevului, instrument fundamental de remediere/dezvoltare/orientare care cuprinde informaţii diagnostice şi prognostice în vederea orientării şi optimizării învăţării.

Rezultatele evaluării şi planurile individualizate se comunică părinţilor elevilor şi constituie documente din portofoliul educaţional al elevului.

(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Biroul de presă al ISJ Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)

By Actualități Arad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Știri similare

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.