Site-ul nostru web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți și personaliza experiența și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru web poate include, de asemenea, cookie-uri de la terți precum Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Ne-am actualizat Politica de confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe butonul pentru a verifica Politica noastră de confidențialitate.

Licitație pentru locuri de parcare în municipiul Arad

Serviciul Parcări de Reședință din cadrul S.C Recons S.A vă aduce la cunoștiință faptul că, în perioada 29 aprilie – 14 mai 2025, se pot depune cererile privind participarea la licitație în vederea atribuirii unui loc de parcare de reședință în următoarele zone:

– parcarea etajată de tip Fast Park din cartierul Alfa, strada prof. dr. Aurel Ardelean (fostă str. Pădurii), cu un număr de 161 locuri, dintre care 5 sunt destinate deținătorilor de motociclete.

– parcarea la sol de pe strada prof. dr. Aurel Ardelean (fostă str. Pădurii), cu un număr de 73 locuri .

– parcarea la sol din cartier Aurel Vlaicu, zona blocurilor A 26 – A 31, cu un număr de 13 locuri.

Cererile insoțite de actele necesare se vor depune la sediul Serviciului Parcări de Reședință situat pe strada Victor Hugo, bloc Z 20 parter, sau online la adresa de email: [email protected].

Persoanele care au optat pentru cerere online, au obligația de a prezenta în ziua licitației, în original toate documentele în baza cărora s-a înregistrat cererea.

 La prezenta cerere se vor anexa copii  după următoarele acte; după caz:

– Documente privind domiciliul/rezidenţa: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere la ANAF, act de donaţie sau moştenire;

– Extras carte funciara nu mai vechi de 30 zile

– Certificatul de înmatriculare a autovehiculului deţinut în proprietate sau folosinţă cu I.T.P valabil;

– Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de comodat autentificat la notar;

– Certificat de încadrare în grad de handicap, dacă este cazul;

Conform H.C.L.M Arad nr. 526/25.09.2024, categoriile de incadrare, locurile alocate persoanelor cu dizabilitati și intervalul de numere a locurilor de parcare ce vor fi scoase la licitație, se vor afișa la scările imobilelor arondate zonei de licitatie cât și pe site-ul Recons SA – www.reconsarad.ro/parcari-de-resedinte.

Persoanele care nu pot participa la procedura de licitație pot delega o terță persoană, printr-o împuternicire de mână și o copie după cartea de identitate a solicitantului.

Pentru informații suplimentare privind procedura de licitație puteți contactata telefonic la nr. de tel 0257.280.097 și 0761.786.372 sau pe adresa de email [email protected].

(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Primăria Municipiului Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)

By Actualități Arad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Știri similare

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.