Serviciul Parcări de Reședință din cadrul S.C Recons S.A vă aduce la cunoștiință faptul că, în perioada 29 aprilie – 14 mai 2025, se pot depune cererile privind participarea la licitație în vederea atribuirii unui loc de parcare de reședință în următoarele zone:
– parcarea etajată de tip Fast Park din cartierul Alfa, strada prof. dr. Aurel Ardelean (fostă str. Pădurii), cu un număr de 161 locuri, dintre care 5 sunt destinate deținătorilor de motociclete.
– parcarea la sol de pe strada prof. dr. Aurel Ardelean (fostă str. Pădurii), cu un număr de 73 locuri .
– parcarea la sol din cartier Aurel Vlaicu, zona blocurilor A 26 – A 31, cu un număr de 13 locuri.
Cererile insoțite de actele necesare se vor depune la sediul Serviciului Parcări de Reședință situat pe strada Victor Hugo, bloc Z 20 parter, sau online la adresa de email: [email protected].
Persoanele care au optat pentru cerere online, au obligația de a prezenta în ziua licitației, în original toate documentele în baza cărora s-a înregistrat cererea.
La prezenta cerere se vor anexa copii după următoarele acte; după caz:
– Documente privind domiciliul/rezidenţa: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere la ANAF, act de donaţie sau moştenire;
– Extras carte funciara nu mai vechi de 30 zile
– Certificatul de înmatriculare a autovehiculului deţinut în proprietate sau folosinţă cu I.T.P valabil;
– Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de comodat autentificat la notar;
– Certificat de încadrare în grad de handicap, dacă este cazul;
Conform H.C.L.M Arad nr. 526/25.09.2024, categoriile de incadrare, locurile alocate persoanelor cu dizabilitati și intervalul de numere a locurilor de parcare ce vor fi scoase la licitație, se vor afișa la scările imobilelor arondate zonei de licitatie cât și pe site-ul Recons SA – www.reconsarad.ro/parcari-de-resedinte.
Persoanele care nu pot participa la procedura de licitație pot delega o terță persoană, printr-o împuternicire de mână și o copie după cartea de identitate a solicitantului.
Pentru informații suplimentare privind procedura de licitație puteți contactata telefonic la nr. de tel 0257.280.097 și 0761.786.372 sau pe adresa de email [email protected].
(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Primăria Municipiului Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)