Ziarul electronic al arădenilor

Primăria Arad recomandă mijloacele de comunicare la distanță      

În perioada 25 octombrie – 24 noiembrie, accesul contribuabililor în incinta Primăriei Municipiului Arad, precum și în sediile structurilor subordonate, este permis doar pe baza certificatului verde care atestă vaccinarea, trecerea prin COVID sau testarea recentă, în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1013 din 22 octombrie 2021.

Primăria Municipiului Arad vă reamintește faptul că aveți la dispoziție mai multe mijloace de comunicare la distanță, astfel încât rezolvarea problemelor dvs. personale sau profesionale, să nu implice deplasarea la ghișeele instituției noastre.

Iată care sunt acestea: 

Pagina web  www.primariaarad.ro, secțiunea Contact

Platforma depunere documente online: https://servicii.ghiseulonline.ro/dm_depuneri_online/forms.nsf?Open&c=18AC30FB141D760F4225784E002A3182

Formularul de contact online: http://www.primariaarad.ro/info.php?page=contact.html&newlang=ron&theme=th1-ron

E-mail: pma@primariaarad.ro

Telefon: 0257/281.850

Fax: 0257.284.744

My Arad (pentru sesizări online)

Plăți online acces trafic greu

(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Primăria Municipiului Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.