Ziarul electronic al arădenilor

Pregătiri pentru Recensământul Populației și Locuințelor din 2021

În vederea bunei organizări a recensământului general agricol și a recensământului populației și locuințelor, Primăria Municipiului Arad vă reamintește că aveți obligația de a aplica și de a menține în stare corespunzătoare tăblița sau orice alt tip de suport material cu numărul administrativ pe clădire (numărul casei),  precum și pe gardul împrejmuitor al loturilor virane, care au propriul lor număr.

În cazul în care nu cunoașteți care este numărul administrativ atribuit,  Primăria Municipiului Arad, prin Serviciul Relații cu publicul, vă stă la dispoziție, zilnic, după următorul program: 8.30 – 15.30, în zilele de luni, marți si miercuri, între 8.30 – 17.30, joi și vineri 8.30 – 14.00.

Actele necesare: cerere, extras de carte funciară, contract de vânzare-cumpărare/orice alt act de dobândire,  copie act identitate.

Cererea și documentele  pot fi depuse la camera 5, Palatul Cenad sau se pot transmite prin fax 0257-284.744 sau pe e-mail, la pma@primariaarad.ro. Adeverința emisă va fi utilă și pentru corectarea adresei în cartea funciară, precum și în orice situații în care este necesară actualizarea adresei administrative.

Administratorii blocurilor de locuințe și ai altor locuințe colective și condominii vor afișa la loc vizibil, la fiecare scară, denumirea străzii, numărul administrativ, nr. blocului și scara.

În perioada imediat următoare, prin reprezentanții desemnați, Primăria Municipiului Arad va verifica  îndeplinirea responsabilității persoanelor fizice si juridice.

(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Primăria Municipiului Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.