Ziarul electronic al arădenilor

Oamenii superstiţioşi, îndemnați să-şi încheie poliţe de asigurare antighinion

Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România (UNSAR) a lansat campania #ANTIGHINION, prin care oamenii superstiţioşi sunt îndemnaţi să-şi încheie poliţe de asigurare.

Campania pune în lumina reflectoarelor superstiţiile, pe care le consideră o parte a cotidianului şi, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să îşi explice neprevăzutul şi să îi atribuie cauze miraculoase. Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate „ghinionul“ şi urmările sale.

„Numitorul comun este că atât superstiţiile, cât şi asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deşi orice măsură de protecţie este binevenită, ca specialişti în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiţionale cu o poliţă de asigurare. O soluţie verificată şi testată, care ne poate oferi protecţia de care avem cu adevărat nevoie“, a declarat Alexandru Ciuncan, directorul general al UNSAR.

Campania este lansată în colaborare cu sociologul Gelu Duminică, care interpretează narativul superstiţiilor în societate şi discută despre modul în care acestea se manifestă în mentalul colectiv.

„Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiţie, pentru că sunt parte integrantă a vieţii noastre. De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că aşa a fost să fie. De cele mai multe ori, însă, omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este şi pentru că nu ne-am gândit că «paza bună, trece primejdia rea»“, a declarat Gelu Duminică.

Campania se adresează publicului larg, printr-o abordare 360, fiind prezentă atât în mass-media, cât şi în online sau social media. În acelaşi timp, va fi susţinută de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor, urmărind să surprindă faptul că atât asigurările, cât şi superstiţiile servesc unui scop comun: de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute.

Prin #ANTIGHINION, UNSAR continuă seria campaniilor de educare şi conştientizare cu privire la rolul şi utilitatea asigurărilor. Anul trecut, UNSAR a derulat campania #OAMENIIdinAsigurări, care a vorbit despre contribuţia pe care oamenii din industria de asigurări o au la bunăstarea şi protecţia comunităţilor din România.

Totodată, UNSAR derulează, în fiecare an, campanii de conştientizare cu privire la rolul asigurărilor de viaţă, de sănătate sau de proprietăţi, dar şi campanii de educaţie şi prevenţie rutieră.

Înfiinţată în 1994, UNSAR – Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România reprezintă 20 de companii de profil. Acestea deţin o pondere de peste 80% din piaţa locală de asigurări.

Activitatea UNSAR are drept obiectiv apărarea şi reprezentarea intereselor asigurătorilor şi reasigurătorilor din România, participarea la îmbunătăţirea cadrului legislativ în domeniul asigurărilor, promovarea activităţii de asigurări în România şi promovarea dezvoltării cât mai durabile a industriei de profil pe plan intern şi internaţional.

Din anul 2007, UNSAR este membru cu drepturi depline al federaţiei asigurătorilor şi reasigurătorilor europeni – Insurance Europe.

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.