Ziarul electronic al arădenilor

Modificări la programul de eliberare a cărților de identitate, în municipiul Arad

Primăria municipiului Arad,  prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor le reamintește cetățenilor că potrivit Decretului semnat de Președintele României privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în perioada stării de urgență se menține valabilitatea actelor de identitate eliberate de autoritățile publice competente (cărți de identitate, cărți de identitate provizorii, mențiuni de stabilire a reședinței).

Pe durata stării de urgență se preiau doar cererile pentru care s-a făcut programare on-line pe pagina web: evp-arad.ro. Pe noul site veți găsi toate informațiile referitoare la cartea de identitate: acte necesare, termen de eliberare, program de lucru cu publicul etc.

„Având în vedere situația specială în care ne aflăm, pentru a evita aglomerațiile, începând de azi, la Serviciul de Evidență a Persoanei  se preiau doar cererile pentru care s-a făcut programare on-line. Pentru binele tuturor, vă recomandăm să folosiți acest mod de programare și în general toate  mijloacele de comunicare la distanță puse la dispoziția dvs.”, este îndemnul primarului municipiului Arad, Călin Bibarț.

Vă reamintim că începând cu data de 17 martie 2020, până la încetarea stării de urgență dată de epidemia de Coronavirus SARS-COV2, programul de lucru cu publicul este următorul:

Luni, miercuri, vineri: 10.00 – 12.00

Marți: 14.00 – 16.00

Joi: 16.00 – 18.00

Pentru informații suplimentare vă rugăm să sunați la 0257-214474.

(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Primăria Municipiului Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.