Ziarul electronic al arădenilor

Ministerul Turismului a lansat noul clip de promovare a României

VIDEO Ministerul Turismului a lansat noul clip de promovare a României ca destinaţie pentru 365 de zile de vacanţă pe an, care cuprinde imagini reprezentative pentru toate formele de turism din ţară.

Sub sloganul „România, o destinaţie pentru 365 de zile de vacanţă pe an”, pe muzică interpretată de naistul Nicolae Voiculeţ, ţara noastră este prezentată ca un „loc viu, vibrant”, ca „tărâmul petrecerilor”.

Sunt trecute în revistă Palatul Parlamentului – „cea mai mare clădire din Europa”, Ateneul, bisericile şi castelele, salina de la Turda şi hotelul de gheaţă de la Bâlea Lac, mocăniţa şi litoralul, festivalurile Neversea şi Untold.

Ilie Năstase, prezentat ca „primul numărul 1 mondial din istoria tenisului este român”, spune: „Te aştept în ţara mea. Pentru mine, România rămâne numărul 1”.

Clipul de prezentare are 3 minute şi jumătate şi variante mai scurte ale lui urmează să fie lansate.

„Clipul pune accent pe senzaţiile şi experienţele trăite de turiştii care acceptă invitaţia de a vizita România. Prin intermediul unor obiective simbolice pentru ţara noastră, potenţialii turişti au ocazia să experimenteze trăiri inedite şi autentice oferite de destinaţia turistică România. Filmările clipului au fost făcute în toate regiunile ţării şi au surprins destinaţii emblematice şi locuri unice din România“, se precizează într-un comunicat de presă remis de Ministerul Turismului.

Conform Ministerului, obiectivul realizării noului film a fost de a promova destinaţia turistică România prin accentuarea avantajelor sale competitive.

„Clipul cuprinde imagini relevante pentru tot ce şi-ar putea dori un turist care doreşte să descopere o nouă destinaţie“, se mai menționează în comunicat.

„Sunt numeroase destinaţii turistice prezentate în clip! Nu am uitat niciun domeniu care ar putea atrage turiştii în România! Avem de la imagini cu monumente UNESCO, la obiective unice în lume, peisaje de vis şi chiar cadre care ilustrează perfect felul de a fi jovial al românului, pus pe distracţie! Acest proiect a fost un obiectiv pe care mi l-am propus încă de la primele zile ca ministru al Turismului. Clipul este doar începutul unei campanii de promovare integrate, care va pune România în prim-planul atenţiei tuturor“, a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif.

Filmul a fost creat pentru a fi utilizat în campaniile de promovare ale Ministerului Turismului, precum campanii TV şi marketing online. În aceeaşi măsură clipul va fi promovat şi cu ocazia unor evenimente interne şi externe.

Ministerul Turismului a mai realizat, la sfârşitul anului trecut, un film de promovare a turismului cultural şi de city-break care va fi folosit, de asemenea, în cadrul viitoarelor campanii de promovare.

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.