Primăria Municipiului Arad, prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, anunță faptul că timpii de eliberare a actelor de indentitate au crescut din cauza unor probleme tehnice apărute în procesul de tipărire a cărților de identitate la nivel naţional.
Persoanele care au depus documentația pentru eliberarea/preschimbarea cărților de identitate, vor fi contactate telefonic pentru a li se comunica data și ora la care se pot prezenta la ghișeul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor pentru ridicarea noului act de identitate.
Atenție! Actele de identitate expirate începând cu data de 1 martie 2020 îşi prelungesc valabilitatea cu încă 90 zile de la încetarea stării de alertă, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr.55/2020 art.4 alin.5.
Pe cale de consecinţă, aceste acte de identitate pot fi utilizate în relaţiile cu instituţiile publice sau cu persoanele juridice de drept privat, care au obligaţia de a le accepta.
Pentru orice informație suplimentară, vă rugăm să folosiți numărul de telefon: 0257-214 474.
În cazul în care apar noutăți în legătură cu acest subiect, vă vom informa în timp util, prin intermediul mijloacelor de comunicare de care dispunem.
(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Primăria Municipiului Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)