Ziarul electronic al arădenilor

A fost desemnat constructorul pentru pasajul neterminat din Micălaca

Lucrările la pasajul rutier aflat în construcție pe centura Aradului, peste liniile de cale ferată Arad – București, în zona Micălaca, ar putea fi finalizate anul viitor, fiind desemnat constructorul care va continua executarea acestui obiectiv.

Deputatul PSD Dorel Căprar a anunțat, joi, că există câştigător al licitaţiei organizată pentru finalizarea lucrărilor la pasajul denivelat pe centura Arad (DN 7 km 540+248) peste calea ferată Arad – Bucureşti.

„Este vorba despre compania Implenia Baugesellschaft m.b.H, o companie cu experienţă în execuţia unor asemenea lucrări. Sigur că mizăm pe seriozitatea constructorului şi sperăm că firma va respecta termenele impuse în mod contractual. Mai trebuie menţionat că valoarea manoperei se ridică la 21 milioane lei, iar durata de execuţie este de 12 luni. În consecinţă, după semnarea contractului, aspect care se va produce cel mai probabil luna viitoare, compania desemnată câştigătoare a licitaţiei se va putea apuca de lucru în cel mai scurt timp. În prezent, la această dată, gradul de realizare al pasajului din zona CET este de aproximativ 85 la sută. Estimăm că lucrarea va fi finalizată în luna iunie 2018”, a declarat Dorel Căprar.

Lucrările la cele două pasaje rutiere de pe centura Aradului au început în 2011, iar inaugurarea lor trebuia să aibă loc în august 2012, exact când Guvernul a decis să oprească finanţările din cauza restrângerilor bugetare.

Cele două șantiere ale CNADNR au fost oprite în august 2012, în fază foarte avansată de execuție (70% la pasajul peste tronsoanele de cale ferată Arad-Oradea, respectiv Arad-Curtici, din zona CET, și 65% la pasajul peste calea ferată Arad-Bucureşti, din Micălaca).

Valoarea investiţiilor este de 13 milioane de euro.

Conform unor informații prezentate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, lucrările la pasajul rutier din zona CET vor fi finalizate până în luna iunie.

Share Button

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.