Studiu: Românii, mari amatori de cumpărături pe internet

Publicat de actualitati-arad in 26 Nov, 2013 | Parerea ta

fotoRomânii care accesează site-urile de anunţuri online înclină mai mult spre a cumpăra produse, şi nu a vinde.

Femeile sunt mai amatoare de cumpărături, în timp ce  bărbaţii sunt dispuşi atât să vândă, cât şi să achiziţioneze produse, arată o cercetare realizată de GfK.

96% dintre participanţii la studiu, cu vârste cuprinse între 18 şi 45 de ani, şi care locuiesc în mediul urban au accesat, cel puțin o dată, un site de anunţuri online, anunţă GfK.

Dintre aceştia, 38% sunt orientaţi spre a cumpăra produse, un procentaj mai mic înregistrându-l cei care doresc să vândă.

Printre beneficiile menționate de cei care vând produse pe site-urile de anunțuri, 76% din aceștia au precizat ușurința cu care anunţul lor poate ajunge la un număr cât mai mare de posibili cumpărători.

În ceea ce priveşte cumpărătorii, pentru 66% dintre aceştia este important ca produsele puse la vânzare să aibă fotografii relevante şi ca informaţiile să fie permanent actualizate. Pentru 41% dintre respondenți foarte importantă este şi buna organizare a anunțurilor pe secţiuni.

Studiul GfK mai arată că potenţialii cumpărători de pe site-urile de anunțuri online sunt, în principiu, persoanele cu venituri de peste 2.500 de lei, marea majoritate din Bucureşti şi din oraşele medii ale ţării, cu vârste între 25 şi 35 de ani.

Cercetarea a fost realizată pe un eşantion de 600 de persoane, femei şi bărbaţi, având vârste cuprinse între 18 şi 45 de ani şi care locuiesc în mediul urban.

Share Button

comentarii

Leave a comment

libris.ro%20

Mai multe din Economic

… Socializeaza …

Certificat Web ziare ziare-pe-net.ro stiri in timp real! Stiri Ziare