Rezultatul unei anchete jurnalistice: Ziarul „Aradul“ închis, West TV suspendat

Publicat de actualitati-arad in 28 Sep, 2016 | Parerea ta

westZiarul „Aradul“ a fost închis, iar activitatea postului de televiziune West TV a fost suspendată timp de 90 de zile, sunt deciziile luate de Consiliul de Administrație al SC Astra Vagoane Călători SA, în urma unei anchete jurnalistice efectuate de redactorii unui site local de știri.

Într-un comunicat de presă, semnat de președintele Consiliului de Administrație al Astra Vagoane Călători, Gheorghe Sîrbu, se menționează că „Întors astăzi, 28.09.20016, de la Târgul Internațional din Berlin și luând la cunoștință de scandalul iscat pe tema anunțului din ziarul Aradul din data de 22.09.2016 referitor la o licitație organizată de Compania de Transport Public Arad, acționarul majoritar al Societății Astra Vagoane Călători SA, domnul Valer Blidar a convocat de urgență Consiliul de Administrație al societății pentru a analiza și hotărî măsurile ce se impun, având în vedere afectarea gravă a imaginii conducerii și a acționariatului firmei“.

În cadrul ședinței a fost analizată activitatea Centrului Media West, respectiv cazul apărut în presa on-line arădeană constatând următoarele: dezordine și indisciplină redacțională în cadrul Ziarului Aradul; îndeplinirea necorespunzătoare a sarcinilor de serviciu; lipsa supravegherii activității din partea conducerii ziarului; afectarea gravă a imaginii Conducerii și Acționarilor societății noastre“.

În consecință, Consiliul de Administrație a decis încetarea activității ziarului „Aradul“, începând cu data de 1 octombrie 2016, precum și disponibilizarea personalului aferent.

De asemenea, Consiliul de Administrație a trecut la analizarea activității postului West TV Regional, unde „se constată aceeași stare de indisciplină redacțională și lipsă de supraveghere“.

Sstfel Consiliul de Administrație a decis suspendarea temporară a emisiei postului West TV Regional pentru 90 de zile, începând cu data de 1 octombrie 2016, recrutarea în timp rezonabil a unui colectiv responsabil pentru continuarea activității postului TV.

„Salariații din cadrul WEST TV Regional pot opta pentru încadrarea pe posturile disponibile în cadrul societății Astra Vagoane Călători SA“, se mai arată în comunicatul de presă.

Totodată, a fost demisă conducerea Centrului Media West, iar lui Andrei Ando i s-a interzis Andrei Ando să mai publice pe diferite site-uri on-line sau alte canale media „articole ori răfuieli personale cu diverși, uzând în vreun fel de titulatura Astra Vagoane Călători, conducerea sau acționarii acesteia“.

Ancheta jurnalistă a vizat modul în care Compania de Transport Public Arad și ziarul „Aradul“ au „ascuns“ o licitație publică pentru spații.

Share Button

comentarii

Leave a comment

Captcha Captcha Reload

apiland.ro

Mai multe din Actualitati

… Socializeaza …

Certificat Web ziare ziare-pe-net.ro stiri in timp real! Site-ul apare in Directorul Kappa Stiri Ziare