Ziarul electronic al arădenilor

Punctele temporare de trecere a frontierei, deschise timp de trei luni

Sergiu Bîlcea, vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Arad, a avut astăzi o întâlnire informală cu chestorul Marin Bondar din cadrul Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Oradea.

Principala temă de discuţie a fost programul după care vor funcţiona cele patru puncte de frontieră cu Ungaria, deschise la sfârşitul săptămânii trecute: Nădlac – Csanádpalota, Variaşu Mic – Dombegyház, Grăniceri – Elek şi Iermata Neagră – Dénesmajor.

„Punctele de frontieră vor rămâne deschise timp de trei luni, după programul anunţat, timp în care vor fi evaluate periodic, din punct de vedere al traficului. Dorinţa noastră este de a deschide permanent aceste puncte de trecere a frontierei, pentru a evidenţia că investiţiile din cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră România-Ungaria au fost necesare.

Mai mult decât atât, sperăm că traficul se va fluidiza la punctele de trecere «clasice», atât pe sensul de intrare, cât şi cel de ieşire din ţară. Sperăm ca «micul Schengen» experimentat acum să fie un bun exemplu pentru decizia de a include România în Schengen”, a declarat Sergiu Bîlcea, vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Arad.

Reamintim că începând de sâmbătă, 18 februarie 2017,  punctele de trecere Nădlac – Csanádpalota, Variaşu Mic – Dombegyház, Grăniceri – Elek şi Iermata Neagră – Dénesmajor vor fi deschise câte o zi pe week-end după cum urmează:

Nădlac – Csanádpalota: duminica, între orele 8.00 şi 16.00

Variaşu Mic – Dombegyház: sâmbăta, între orele 9.00 şi 17.00

Grăniceri – Elek: sâmbăta, între orele 9.00 şi 17.00

Iermata Neagră – Dénesmajor: sâmbăta, între orele 10.00 şi 19.00.

(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Consiliul Judeţean Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)

Share Button

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *