Ziarul electronic al arădenilor

O comună din Arad, în topul comerțului online în mediul rural

O comună din județul Arad se află în topul comerțului online în mediul rural, întocmit de cel mai mare retailer online autohton.

Comerţul online capătă din ce în ce mai mult teren, inclusiv în zonele rurale ale României, susţinut în special de dezvoltarea tehnologiei şi a penetrării tot mai mari a smartphone-ului.

Gama extinsă de produse la care au acces, faptul că le pot comanda oricând, simplitatea procesului de livrare şi preţurile avantajoase sunt doar patru dintre motivele pentru care locuitorii din mediul rural se îndreaptă către canalul de vânzare online.

Potrivit datelor celui mai mare retailer online autohton – eMAG, 26% dintre clienţi provin din mediul rural şi 18% dintre comenzile plasate sunt livrate în zonele rurale. Tendinţa de a adopta acest canal de vânzare, transparent şi modern, este evidenţiată de creşterea cu 55% a numărului de comenzi livrate aici de eMAG în 2017, faţă de 2016.

Topul judeţelor în care au fost livrate cele mai multe comenzi din zona rurală (judeţul Ilfov nu a fost inclus) şi comuna cu cel mai mare număr de comenzi din fiecare judeţ în parte arată astfel: Timiş – Dumbrăviţa, Prahova – Blejoi, Cluj – Floreşti, Constanţa – Valu lui Traian, Suceava – Scheia, Iaşi – Valea Lupului, Dâmboviţa – Crevedia, Bihor – Sântandrei, Mureş – Sângeorgiu de Mureş, Argeş – Bascov, Neamţ – Săbăoani, Arad – Vladimirescu, Maramureş – Moisei, Harghita – Remetea, Braşov – Sânpetru.

În topul celor mai comandate produse în zona rurală figurează produsele pentru copii, electrocasnice mari, electrocasnice mici, telefoane mobile, accesorii şi servicii pentru telefoane, produse de bricolaj, jucării, produse de îngrijire personală, produse pentru casă, mobilă şi saltele, televizoare, produse pentru curăţenie, periferice PC, cărţi, asigurări.

„Comerţul online le oferă locuitorilor din zonele rurale acces la o gamă extinsă de produse pe care le pot comanda uşor, dar şi un confort sporit datorită serviciilor de livrare a comenzilor. Ne dorim ca fiecare client, indiferent de zona în care locuieşte, să găsească oricând la eMAG tot ce îşi doreşte. De aceea ne îmbunătăţim în permanenţă atât gama de produse, cât şi serviciile: de la livrare şi retur, până la modalităţile de finanţare şi plată“, a declarat Stejara Pircan, VP Commercial eMAG.
Numărul celor care fac cumpărături online creşte constant, pe fondul penetrării tot mai mari a smartphone-ului. Majoritatea clienţilor din zonele rurale care fac cumpărături online sunt tineri, au vârsta cuprinsă între 18 şi 34 de ani (54,9%), iar 39,01% au vârsta cuprinsă între 35 şi 55 de ani.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi exportă know-how şi tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.