Mihai Fifor: Arădenii înoată în noroi, municipalitatea în plină campanie electorală.

Publicat de actualitati-arad in 03 Mar, 2016 | Parerea ta

Mihai Fifor martie 2016„A venit primăvara iar percepţia noastră despre anotimpuri este radical diferită faţă de cea a primarului Falcă la fel ca realitatea în care trăim.

Pe noi luna martie ne-a întîmpinat cu noroi, gropi şi bucăţi de tencuială desprinse din clădiri istorice în timp ce edilul se pregăteşte să păşească în primăvară doar în luna mai, în plină campanie electorală conform Strategiei Culturale a Aradului.

Şi nu oricum ci cu fast după cum ne anunţă triumfalist în documentele oficiale din zona primăriei. Noi ne-am convins demult că intenţiile sale de a ridica nivelul cultural al acestui oraş nu sunt serioase şi că toată tevatura nu este altceva decât o schelă de susţinere a propriei campanii electorale.

Dar ce ne facem cu banul public? Cu miliardele aruncate pe „apa sâmbetei” pentru manifestări demne de «Circus Maximus».

Recunosc cu amuzament că nu îi lipseşte imaginaţia dar cred că arădenilor le îngheaţă deja zâmbetul când vine vorba despre sume de finanţare colectate din taxele şi impozitele plătite de ei.

Am înţeles de la oamenii de dreapta din Arad şi de la alţi domni care le ţin isonul în presă, că există genuri culturale agreate cum ar fi «cultura civică», adică hai să ne strângem cât mai mulţi într-un spaţiu public şi să ne spună primarul în plină campanie electorală cum vede oraşul în următorii 4 ani.

Totul cu un cost foarte ridicat, că doar suntem în aer liber şi dacă ne plictisim în timpul discursului ne putem da şi pe tobogan, noi sau copiii, pictaţi pe faţă precum «Ulzana căpetenia apaşilor».

Iar dacă nu a fost suficient ni-l cheamă Gheorghe Falcă şi pe Sever Voinescu-Cotoi pentru a ne explica probabil ce şi cum a fost cu Cezar Preda sau cât de mult ne iubeşte Traian Băsescu.

Evident şi asta tot pe gajuri demne de obrazul fin al ilustrului vorbitor. Te înfiori pur şi simplu când te uiţi la sume dar şi la caracterul pueril şi manipulator, în cel mai pur spirit stahanovist, al agendei culturale propuse de «titanul din Brad».

De la Sărbătoarea vecinilor care ne onorează şi datorită faptului că este prezentă şi în Azerbaidjan şi care costă o bagatelă, 70.000 RON până la «Farmecul copilăriei», feerie literar-coregrafică care va uşura bugetul local de 120.000 RON trecând prin prin cei 100.000 RON alocaţi pentru operatorii şi actorii culturali locali.

Se poate deschide strategia culturală la orice pagină, se pot amesteca foile în orice ordine, ideea de bază rămâne aceeaşi noi ne alegem cu noroiul iar Falcă & co cu fastul şi foarte mulţi bani în buzunar care alunecă pe lângă. Curată campanie mon cher!”, afirmă senatorul Mihai Fifor.

(actualitati-arad.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Biroul de presă al PSD Arad. actualitati-arad.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)

Share Button

comentarii

Leave a comment

Captcha Captcha Reload

bioportal.ro%20
apiland.ro
Carturesti.ro

Mai multe din Comunicate de presa

… Socializeaza …

Certificat Web ziare ziare-pe-net.ro stiri in timp real! Site-ul apare in Directorul Kappa Stiri Ziare