Cum restaurezi o scădere dramatică a traficului? Întrebări și răspunsuri oferite de experții E-Advertising (P)

Publicat de actualitati-arad in 23 Sep, 2016 | Parerea ta

ionut-croitoruCoșmarul oricărui webmaster sau proprietar de afacere este să regăsească în una din zile, în timp ce verifică statisticile Google Analytics, o scădere dramatică a traficului organic.

Care au fost cauzele? Va fi o problemă de durată? Ce poate fi făcut pentru a câștiga înapoi vizitatorii pierduți? – sunt doar câteva întrebări ce apar aproape instantaneu. Pentru a putea rezolva o astfel de situație, întâlnită din păcate destul de frecvent, am apelat la experți în domeniu.

Specialiștii E-Advertising ne-au oferit 9 repere după care trebuie să se ghideze orice webmaster sau proprietar de business online ce vrea să restaureze traficul organic pierdut de pe site.

Compania E-Advertising activează din 2011 pe piața SEO din România și a reușit să își câștige aprecierea a peste 300 de clienți, situându-se în topul preferințelor acestora atunci când vine vorba de servicii de promovare online.

Cum aduci înapoi pe site traficul pierdut? Elementele de care  trebuie să ții cont se grupează pe 4 categorii: probleme legate de conținut, probleme legate de link-uri, probleme legate de experiența utilizatorilor și probleme adiționale, explicate la final.

Probleme legate de conținut

„Depistarea problemelor legate de conținut poate să rezolve de foarte multe ori pierderile de trafic, scăderea în poziționări sau penalizările acordate de algoritmi ai motoarelor de căutare” – declară managerul departamentului de Content Writing din cadrul E-Advertising.

Principalele aspecte ce trebuie să le aibă în vedere webmasterii sunt legate de conținutul duplicat  și cel de slabă calitate.

Conținutul duplicat poate apărea chiar involuntar, prin pagini cu titluri diferite ce au însă inclus același text în conținut. Pe de altă parte, conținutul de slabă calitate este de asemenea sancționat de motoarele de căutare.

Cum afectează sancțiunile traficul?

Legătura de cauzalitate este simplă. Un website prezent în primele rezultate ale căutărilor are un plus de vizibilitate, un număr mare de vizitatori unici, trafic organic crescut, clienți numeroși, vânzări și profituri ridicate.

Odată ce apare sancțiunea dată de algoritmii motoarelor de căutare, poziționarea în clasamentul SERP scade, automat este redusă și vizibilitatea și implicit toate celelalte elemente.

Probleme legate de link-uri

„Oricine își dorește ca propriul site să fie cât mai menționat și amintit de către alții. Recomandările oferite astfel atrag trafic organic și oferă o șansă de evoluție mai bună a site-ului în urma eforturilor SEO depuse. Cu toate acestea, nu toate link-urile sunt benefice” – ne explică managerul departamentului SEO de la E-Advertising, Ionut Croitoru.

Aglomerarea de ancore și cuvinte cheie, folosirea de link-uri de la site-uri de slabă calitate, sau existența link-urilor de tip spam în cadrul unui website îi pot afecta serios poziționările, vizibilitatea și traficul obținut pe cale organică.

Probleme legate de experiența de utilizare a site-ului

Viteza de încărcare ridicată, redirecționările efectuate necorespuzător, inexistența unei variante pentru mobil a site-ului sau a uneia mobile-responsive și prezența prea multor pagini de eroare 404 sunt doar câteva dintre  elementele ce afectează experiența de navigare a utilizatorilor.

Oricare dintre acestea se reflectă și în diminuarea traficului organic.

Printre problemele adiționale ce au de asemenea influență negativă asupra traficului organic se află un CTR (click-through rate) redus sau existența unor mesaje de avertizare din partea motoarelor de căutare. Dacă astfel de semnale sunt ignorate, inevitabil traficul organic va avea de suferit.

Prin urmare, pentru a-ți restaura traficul pierdut, trebuie sa ai în vedere următorii pași:

-Înlătură conținutul duplicat

– Oferă doar conținut de calitate

– Evită aglomerarea de cuvinte cheie

– Elimină link-urile de slabă calitate sau de tip spam

– Redu la minimum viteza de încărcare a site-ului

– Verifică redirecționările din cadrul site-ului

– Fă site-ul mobile responsive

– Gestionează erorile 404

– Remediază orice alte erori semnalate prin mesajele de avertizare provenite de la motoarele de căutare

Dacă acest proces pare mult prea complicat, nu trebuie decât să alegi profesioniștii. Echipa E-Advertising te poate ajuta să restaurezi traficul organic pierdut și să continui să îți dezvolți afacerea din mediul online.

Lista anterioară poate să pară ușor de rezolvat pentru unii. În fapt, există însă 200 de factori ce influențează traficul, vizibilitatea și poziționările unui website.

Despre alte elemente definitorii ale succesului în mediul online vom vorbi și într-un articol următor. Toți acești factori sunt explicați în prima carte SEO scrisă de autori români, intitulată „Domină topul motoarelor de căutare”. Autorii sunt co-fondatorii companiei E-Advertising, Andrei Ursachi și Eugen Șotropa.

Pentru a apela la adevărați profesioniști în domeniul marketingului digital, folosește-te de următoarele date de contact:

E-Advertising

Strada Mărășești, nr. 18, et. 1, ap. 2, Suceava

Tel: 0732 941 354

E-mail: office@e-advertising.co

Share Button

comentarii

Leave a comment

Captcha Captcha Reload

apiland.ro

Mai multe din Actualitati

… Socializeaza …

Certificat Web ziare ziare-pe-net.ro stiri in timp real! Site-ul apare in Directorul Kappa Stiri Ziare