Arădenii se programează la pantofar pe messenger

Publicat de actualitati-arad in 27 Jan, 2010 | Parerea ta

Ştefan Filipaş, unul dintre cei mai tineri pantofari din Arad, a găsit un mod inedit de a comunica cu clienţii săi: prin email şi Yahoo Messenger.


Astfel, în atelierul său din cartierul arădean Micalaca, Ştefan Filipaş a adus, pe lângă scule, cleiuri şi perii, un calculator care este, în permanenţă, conectat la Internet. “Poate clienţii vor să vadă dacă nu e gata mai repede o pereche de pantofi. Ca să nu se mai deplaseze până la mine, pot să îmi lase un mesaj pe Ymess sau să-mi trimită un email şi eu le voi răspunde”, a mai precizat Ştefan Filipaş.

Ştefy şi-a creat şi o bază de date electronică în care a cuprins toţi clienţii săi. ,,Vreau să ţin o evidenţă clară a celor care, de ani de zile, îmi sunt clienţi. Pentru început am creat o bază de date, care conţine numele şi prenumele clientului, data când a dus pantofii la reparat, data la care trebuie să fie reparată încălţămintea şi, dacă clientul doreşte, poate să lase şi numărul de telefon. Aceste informaţii mă ajută să ştiu care sunt clienţii fideli şi, în timp, vreau să le fac redu­ceri”, a declarat Ştefan Filipaş.

În scurt timp, Ştefy va lansa propriul site, unde clienţii vor putea să posteze sugestii, dar şi reclamaţii. Cât priveşte realizarea paginii de web, Ştefy îşi doreşte ca astfel să poată să fie mereu conectat la dorinţele clienţilor săi, să vadă care le sunt nemulţumirile, dar şi să le ofere clienţilor o facilitate, aceea de a primi informaţiile rapid şi fără costuri. (Paula Bulzan)

Share Button

comentarii

Leave a comment

libris.ro%20

Mai multe din Economic

… Socializeaza …

Certificat Web ziare ziare-pe-net.ro stiri in timp real! Stiri Ziare