4 indicii că business-ul tău are nevoie de un magazin online!

Publicat de actualitati-arad in 12 Jul, 2017 | Parerea ta

Comertul online este in plina dezvoltare in Romania, iar studiile demonstreaza ca tot mai multi oameni apeleaza la magazinele virtuale pentru a-si face cumparaturile.

Fara indoiala, motivele lor sunt diverse: in timp ce unii nu au timpul necesar pentru a colinda din magazin in magazin, altii constata ca oferta este mult mai variata si preturile, de cele mai multe ori, mai accesibile.

De aceea, avand in vedere ca e-commerce-ul creste de la zi la zi, fiecare antreprenor ar trebui sa aiba in vedere dezvoltarea unui magazin online.

Fara indoiala, fiecare manager isi conduce afacerea asa cum stie mai bine, iar deciziile ii apartin. Insa orice antreprenor trebuie sa fie constient de evolutia cunoscuta de comert odata cu accesul la Internet si sa intrepreteze corespunzator semnalele date de clienti cu privire la realizarea unui magazin online.

Cu siguranta, daca ai un business, ai fost intrebat de clientii tai, macar o data, daca pot comanda online. Acesta este primul indiciu ca afacerea ta are nevoie de un magazin online pentru ca notorietatea firmei si comenzile primite sa creasca. Insa acesta trebuie sa fie unul profesionist pentru a atrage chiar si cei mai exigenti clienti, motiv pentru care ar trebui sa ai in vedere contactarea unei companii de profil pentru crearea unui magazin online.

Agentia de Marketing Digital Seo Cupcake a infiintat un departament de web development, in urma cu 5 ani, tocmai pentru a veni in intampinarea tuturor nevoilor clientilor: de la creare logo, alegerea platformei potrivita business-ului, la implementarea unor module specifice si optimizare pentru motoarele de cautare.

Pentru a-ti da seama daca pentru business-ul tau este necesar un magazin online, te invitam sa citesti, in continuare, semnele care-ti indica acest lucru!

Iata principalele semnale ca afacerea ta are nevoie de un magazin online:

1. Clientii te intreaba daca pot vizualiza produsele pe o pagina web

Intrucat tot mai multe business-uri au pagini web, oamenii s-au obsinuit sa li se puna la dispozitie cat mai multe informatii despre produsele pe care ar dori sa le comande. De aceea, daca ai ramas in urma din acest punct de vedere, s-ar putea sa pierzi destul de multe comenzi. In plus, imaginile produselor pot atrage mult mai usor un client nou comparativ cu un agent de vanzari prin telefon. Astfel, afacerea ta va capata o vizibilitate considerabila in randul utilizatorilor web.

Primesti des aceasta intrebare?

2. Clientii te contacteaza la ore nepotrivite pentru plasarea comenzilor

Fara indoiala, daca nu ai un magazin online si clientii nu pot plasa astfel comenzi, ai observat ca acestia au tendinta de a suna la cele mai nepotrivite ore si de a te deranja chiar dupa terminarea programului. Totodata, acestia obisnuiesc sa ceara foarte multe detalii despre produse, despre reduceri, despre livrare, informatii pe care le-ar putea citi, cu usurinta, pe site.

Cat timp ii ia unui client sa plaseze o comanda telefonic? Cat timp trebuie sa aloci tu pentru a lamuri un client? Un magazin online va face toate aceste lucruri in locul tau!

3. Vanzarile sunt foarte mici, din cauza sezonalitatii

Cu siguranta, faptul ca vanzarile tale sunt spectaculoase numai intr-o anumita perioada a anului se datoreaza naturii sezoniere a business-ului. Insa, acest lucru nu inseamna ca trebuie sa iti inchizi firma pentru restul anului sau ca trebuie sa te ingropi in datorii. Datorita unui magazin online, vei vinde (chiar daca nu la fel de mult ca in sezon) suficient de mult, poate chiar mai bine decat iti imaginezi, pentru a-ti acoperi costurile si pentru a avea un profit minim. Bineinteles, in acest scop, marketingul online poate juca un rol deosebit de important!

Cate comenzi preiau angajatii tai pe zi? Ai luat in considerare posibilitatea de a le dubla?

4. Clientii vor sa auda mai des noutati de la tine

Cat de des informezi actualii clienti in legatura cu produsele noi pe care firma ta le are? In mod cert, multe dintre telefoanele primite sunt din partea clientilor care cunosc calitatea produselor tale. Pentru a reusi sa le mentii interesul si telefoanele primite sa se transforme in comenzi finalizate cu succes, este esential sa ai un magazin online. Datorita acestuia, vei putea alcatui o baza de date cu informatii despre clienti, pe care sa o folosesti pentru a-i informa in permanenta, prin e-mail, in legatura cu notatile aduse. Totodata, aceasta este o modalitate convenabila de promovare!

Tu cate newslettere trimiti clientilor?

Prin urmare, crearea unui site magazin online este absolut necesara pentru dezvoltarea business-ului tau. Daca si tu te-ai confruntat cu problemele amintite mai sus sau ai primit aceste semne din partea clientilor, atunci nu mai amana, ci intra cu afacerea ta in randul magazinelor virtuale, pentru a ajunge la cat mai multi clienti si pentru a incepe fidelizarea celor vechi!

Atentie si la platforma aleasa, trebuie sa tii cont de si de asta -> https://www.seocupcake.ro/5-scenarii-pesimiste-daca-planuiesti-schimbarea-platformei-magazinului-tau-online/.

Share Button

comentarii

Leave a comment

libris.ro%20
apiland.ro
armonianaturii.ro/

Mai multe din Economic

… Socializeaza …

Certificat Web ziare ziare-pe-net.ro stiri in timp real! Stiri Ziare