Cercetătorii australieni au descoperit că persoanele care consumă trei ceşti de ceai negru pe zi pot beneficia de o scădere a tensiunii arteriale.

Publicat de actualitati-arad in 26 Ian, 2012 | Parerea ta

Ceaiul este a doua cea mai populară băutură din lume, după apă. De-a lungul timpului au existat studii care au indicat că ceaiul poate stimula apărarea imunitară şi că are capacitatea de a stopa evoluţia şi extinderea celulelor canceroase. Acum, o nouă cercetare a fost realizată pe un eşantion de 95 de voluntari cu vârste cuprinse între 35 şi 75 de ani. O parte dintre participanţi au fost rugaţi să bea trei ceşti de ceai negru pe zi, iar ceilalţi au consumat o băutură placebo, cu aceeaşi concentraţie de cafeina ca şi ceaiul negru. După şase luni, cercetătorii au observat că, în comparaţie cu cei ce au primit tratament placebo, persoanele care au băut ceai negru au înregistrat o scădere a tensiunii arteriale de 2-3 mmHg (milimetri coloană de mercur).

Sursa: descopera.ro

Leave a comment

Captcha Captcha Reload

 
Advertisement

Facebook & Twitter

 
 

 

 

Arad Time

SEO SEO Romania Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc Certificat Web ziare