Un nou studiu efectuat în China confirmă că persoanele care beau cafea în mod regulat prezintă un risc cu 50% mai redus de a suferi de diabet de tip 2.

Publicat de actualitati-arad in 23 Ian, 2012 | Parerea ta

Cercetarea arată că fiecare ceaşcă de cafea băută zilnic reduce cu 7% riscul de a suferi de această afecţiune, persoanele care beau 4 sau mai multe ceşti de cafea zilnic fiind cele cele mai puţin expuse riscului de a suferi de diabet de tip 2.

Sursa: descopera.ro

Leave a comment

Captcha Captcha Reload

 
Advertisement

Facebook & Twitter

 
 

 

 

Arad Time

SEO SEO Romania Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc Certificat Web ziare